Újra lehet pályázni a Futókörök Napja megrendezésére!

FUTÓKÖRÖK NAPJA

2025. május 4. szombat

9:00-17:00

Idén Anyák napján, május 4-én vasárnap szervezi meg a Futókörök Napját a Szabadidősport-eseményszervezők Országos Szövetsége (SZEOSZ), az Aktív Magyarországért felelős Államtitkárság megbízásából.

Ezen a napon az ország 20 különböző pontján versenyezhetnek egymással a települések rekortán borítású pályái. Vajon melyik település futókörén futnak majd idén a legtöbben?

Itt a lehetőség! Az egyesületek, települések, önkormányzatok stb. jelentkezését, az adott futókör benevezését március 17-ighétfő 14 óráig várják a szervezők. Az esemény ezenfelül Ötpróba pontszerző állomás is. Jelentkezni a https://szeosz.hu/futokorok-napja-2025-jelentkezesi-urlap/ linken keresztül lehet.

A megtett köröket időmérő chipek segítségével mérik majd a szervezők, a legtöbbet futó egyéni teljesítők pedig értékes sportszervásárlási utalványban részesülnek.

Eredményhirdetés: március 21., péntek

Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött!

JELENTKEZÉSI FELHÍVÁS

Jelentkezők köre:

  1. Jogi személyiségű- és Jogi személyiség nélküli vállalkozás, Nonprofit gazdasági társaság és Egyéb gazdasági szervezet esetében

572 – Nonprofit korlátolt felelősségű társaság

573 – Nonprofit részvénytársaság

575 – Nonprofit közkereseti társaság

576 – Nonprofit betéti társaság

  1. Költségvetési- és költségvetési rend szerint gazdálkodó szervek esetében

312 – Központi költségvetési szerv

321 – Helyi önkormányzat

322 – Helyi önkormányzati költségvetési szerv

325 – Önkormányzati hivatal (költségvetési szerv)

327 – Helyi önkormányzatok társulása

328 – Területfejlesztési önkormányzati társulás

371 – Helyi nemzetiségi önkormányzat

372 – Helyi nemzetiségi önkormányzati költségvetési szerv

373 – Helyi nemzetiségi önkormányzatok társulása

381 – Költségvetési rend szerint gazdálkodó, központi költségvetési körbe tartozó szerv

382 – Költségvetési rend szerint gazdálkodó, önkormányzati költségvetési körbe tartozó szerv

III. Nonprofit és egyéb nem nyereségérdekelt szervezet

515 – Országos sportági szakszövetség

516 – Egyéb sportszövetség

517 – Egyéb szövetség

519 – Egyesület jogi személyiséggel rendelkező szervezeti egysége

521 – Sportegyesület

525 – Vallási egyesület

528 – Nemzetiségi egyesület

529 – Egyéb egyesület

551 – Bevett egyház

552 – Bevett egyház elsődlegesen közfeladatot ellátó belső egyházi jogi személye

555 – Bevett egyház elsődlegesen vallási tevékenységet végző belső egyházi jogi személye

556 – Bejegyzett egyház

557 – Nyilvántartásba vett egyház

558 – Bejegyzett egyház és Nyilvántartásba vett egyház belső egyházi jogi személye

559 – Egyéb egyházi szervezet

561 – Közalapítvány

562 – Közalapítvány önálló intézménye

563 – Egyéb alapítvány önálló intézménye

565 – Alapítvány jogi személyiséggel rendelkező szervezeti egysége

566 – Kormány által létrehozott alapítvány

569 – Egyéb alapítvány

591 – Egyesülés

599 – Egyéb, jogi személyiségű nonprofit szervezet

Jelentkezési határidő: 2025. március 17. (hétfő) 14:00

Jelentkezni a https://szeosz.hu/futokorok-napja-2025-jelentkezesi-urlap/linken keresztül lehet.

Jelentkezők közül a verseny rendezőit a SZEOSZ elnöksége választja ki a leadott jelentkezési dokumentáció alapján.

Eredményhirdetés: 2025. március 21. (péntek)

Díjazás: az összegek bruttó összegek – ÁFA mentes szervezetek részére nettó összegek

Alap díjazás: 500.000 Ft – legalább 200 fő résztvevő esetén. A díjazás 400 fő elérése esetén 800.000 Ft, a 600 fő elérése esetén 1.000.000 Ft.

További díjazás eredményességi alapon.

A Futókörök napján két különböző kategóriában hirdetünk nyerteseket:

  1. kategória: legtöbb kilométert teljesített helyszín
  2. kategória: legtöbb olyan résztvevőt megmozgató helyszín, ahol 1 résztvevő legalább 3 km-t futott

Mindkét kategória első három helyezettje 500.000-500.000-500.000 Ft plusz összegre jogosult.

A két kategória nyertesei között amennyiben egyezőség van, úgy a 2. kategóriában a következő helyezett kapja meg a pénzjutalmat.

Finanszírozás:

Szerződéskötést követően 2025. április 1-15. közötti időtartamban 250 000 Ft értékű előleg biztosítása előlegszámla ellenében.

A résztvevőnként járó többlet díjazást, valamint a nyertesek többlet prémium díjazását az eseményt követően 8 napon belül utaljuk az időmérő eszközökkel történő elszámolás és a versenyről készült fotódokumentáció leadását követően.

A Rendező szervezet vállalja:

  1. magas színvonalú, első osztályú eszközök és szakmailag kompetens személyzet biztosítása (minimum 10 fő),
  2. egészségügyi szolgáltatás (menetkocsi és orvosi stáb) biztosítása, előre megjelölt egészségügyi szolgáltatóval;
  3. esemény hivatali adminisztrációjának biztosítása: – különböző területfoglalási és rendezvénytartással kapcsolatos hatósági engedélyek beszerzése, amennyiben szükséges, – az önkormányzat saját szabályzataiban foglaltaknak való megfelelés, az ezzel kapcsolatos esetleges kérelmek benyújtása, engedélyeztetése,
  4. helyszíni nevezéssel, illetve az időmérő chipkészülékek kiosztásával kapcsolatos adminisztratív feladatok elvégzése;
  5. a helyszíni nevezéshez szükséges technikai eszközök biztosítása (különös tekintettel az informatikai eszközökre és az internetkapcsolatra); Eszközlista: rajtkapu, kordonok, sörpad garnitúra a nevezéshez, kinyitható sátrak, hangosítás (technikussal), műsorvezető, orvosi személyzet, frissítés (opcionális), ruhatár (opcionális), áramforrás.
  6. eszközök el- és visszaszállítása: vállalja, hogy az időméréshez szükséges eszközöket, chipet és a hozzájuk tartozó leolvasó készülékeket a Sporteseményt megelőzően, a SZEOSZ kapcsolattartó munkatársával előre egyeztetett időpontban és helyszínen átveszi és oda vissza is szállítja hiánytalanul, sértetlen állapotban. Amennyiben az időmérő chipleolvasó készülékben sérülés keletkezik, úgy a keletkezett kárt 100.000,- Ft/készülék áron megtéríti a SZEOSZ részére;
  7. futókör használatának biztosítása az érdeklődők részére, díjmentesen (ide nem értve a megfizetendő rajtszám átvételéhez szükséges 1000 Ft óvadék (kaució) összegét, melyet a résztvevők visszakapnak a versenyszabályzatban foglalt esetekben)
  8. teljes körű szakmai támogatás nyújtása és együttműködés a SZEOSZ-szal;
  9. a saját Eseményén az abszolút ranglista 1-3. helyezettjének díjazása a következők szerint: az első helyezett számára 25.000, a második helyezett számára 15.000, míg a harmadik helyezett részére 10.000 forint értékű sportszer-vásárlási utalvány biztosítása;
  10. a Sportesemény helyi, regionális népszerűsítése a SZEOSZ-szal előre egyeztetett módon, – fontos, hogy a közös kommunikáció során mindig hangsúlyosan jelenjen meg az Aktív Magyarország és a SZEOSZ szerepe, kreatívokon pedig a logója is.
  11. a www.szeosz.hu/futokoroknapja oldalon található versenykiírás maradéktalanul történő betartása, illetve betartatása.
  12. a SZEOSZ által biztosított marketing eszköz (molinó vagy beachflag) kihelyezése az Esemény helyszínén;
  13. jó minőségű fotók (legalább 20 db) készítése az Esemény során, majd azok SZEOSZ részére történő megküldése elektronikus úton legkésőbb az eseményt követő 48 órán belül.

A SZEOSZ vállalja:

  1. időmérő szolgáltatás megrendelése és hozzá számítástechnikai rendszer fejlesztése, valamint a szükséges időmérő eszközök beszerzése;
  2. az Eseménynek saját weboldal és Facebook esemény (helyszínenként külön – külön) létrehozása;
  3. saját hirdetési felületein (közösségi oldalak, hírlevél, honlap stb.) promótálja az Eseményt;
  4. online előnevezési felület fejlesztése és üzemeltetése helyszínenként;
  5. élő eredményközvetítés a rendezvény során a saját felületén;
  6. eredménylisták publikálása helyszínenként;
  7. marketing eszközök rendelkezésre bocsátása a szervezők részére.

A Felhíváshoz kapcsolódóan a jelentkezési űrlap kitöltése során az alábbi kérdésekre kell kifejteni a választ:

  1. Jelentkező szervezet bemutatása, kiemelve milyen referenciákkal rendelkezik az esemény rendezésével kapcsolatosan (max 500 karakter)
  2. Esemény helyszínének bemutatása, helyszín berendezésének ismertetése, szükséges esetleges engedély beszerzésének leírása (max 1000 karakter)
  3. Esemény rendezőinek – közreműködőinek bemutatása különös tekintettel – egészségügyi stáb, speaker, önkéntesek biztosítása (max 500 karakter)
  4. Eseményre tervezett prominens személyek bemutatása (max 500 karakter)
  5. Esemény esetleges kiegészítő programjainak bemutatása (max 1000 karakter)
  6. Résztvevő díjazásaként biztosított ajándék bemutatása (max 200 karakter)
  7. Eseményen nyújtott szolgáltatások bemutatása (ruhatár, frissítés, mosdó, stb.) (max 1000 karakter)
  8. Eseményen gyűjtött kaukció esetleges felajánlására kijelölt szervezet bemutatása (opcionális) (max 500 karakter)

Csatolandó dokumentumok:

  • jelentkező szervezet 30 napnál nem régebbi bírósági bejegyzése, cégkivonata
  • helyszínrajz a rendezvényről
  • aláírási címpéldány
  • 30 napnál nem régebbi köztartozásmentes igazolás

Szükséges alap információk:

  • Szervezet neve, címe, adószáma
  • Hivatalos képviselő neve, email címe, telefon száma
  • Kapcsolattartó neve, email címe, telefon száma
Tovább az űrlapra

Fejér megyei szervezők listája

Alba Triatlon SE
Tó-sport Kft.
Bowman and Becker Kft.